24 octombrie 2014

Berlin - Müggelturm / scurta alergare de duminică


Echipa: Stefan si Monica
Data: 19 oct 2014 
Unde: Berlin, Müggelheim

Cum de-am ratat până acum cel mai înalt punct din Berlin? Nu stiu, dar uite că azi am ajuns si pe aici. Duminica asta era setată ca zi de lucru, dar e prea frumos afară ca să reusim să stăm încuiați în casă. Legile lui Murphy par mereu valabile. Când nu am treburi urgente în weekend, plouă si iar plouă; când însă mă presează deadline-uri, fix atunci sunt cele mai frumoase zile. Cuuum? Să nu te oftici asa puțin?


N-am mare lucru de spus despre alergarea asta. Am descoperit niste urcusuri simpatice care scot puțin untul din tine si o coborâre frumoasă si surprinzător de lungă. Ar trebui să ne mobilizăm diminețile să mai venim pe aici. Am ajuns cu ocazia asta si la Müggelturm, cel mai înalt deal din landul Berlin, cu o incredibilă altitudine de 115 m. De râs sau de plâns? Eeei, râdem că n-avem ce face.
 
*Strropharia aeruginosa (cred); http://en.wikipedia.org/wiki/Stropharia_aeruginosa

 


Müggelturm

*ciobănas cu 300 de oi, dar fără oi


După alergare ne-am oprit la o bere si un Hot Dog, unul mai special, din somon. Interesant gust. Iar pentru asta a stat stefan la o coadă de zile mari. Fusese si un semimaraton în zonă si era extrem de aglomerat. Uf, trebuie s-o luăm spre casă, că avem de lucru :(.

Alergarea pe strava:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu